۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸

معاون سیاسی سپاه بوشهر:

شهید نادر مهدوی وارث حماسه‌های بزرگ رئیس‌علی‌های جنوب است

شهید نادر مهدوی وارث حماسه‌های بزرگ رئیس‌علی‌های جنوب است

بوشهر - معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید نادر مهدوی وارث حماسه‌های بزرگ رئیس علی دلواری‌های جنوب در ادامه مبارزه با استکبار است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماجرای رشادت‌ها و مبارزات شهید نادر مهدوی حقیقتی جاری در طول زمان است؛ روایتی که افسانه نیست اما شبیه اسطوره‌های بزرگ تاریخ ساز بشریت در مبارزه با فرعون‌های زمانه است.

وی بیان کرد: شهید نادر مهدوی وارث حماسه‌های بزرگ رئیس علی دلواری‌های جنوب در ادامه مبارزه با استکبار است که جهاد و ولایت پذیری، عشق و ایثار، جانفشانی و شهادت طلبی را باهم درآمیخت.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: وقتی همه این ویژگی‌های قرآنی در انسانی زمینی برای دفاع از دین و میهن جمع می‌شود، هرگز نمی‌هراسد و همچون آتشفشانی می‌خروشد و برگی جدید از آزادگی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: عملیات‌های متعدد دریایی این شهید بزرگ به همراه یارانش، عملاً جمهوری اسلامی را در موقعیتی خوب در مقابل مستکبرین حامی صدام حسین در خلیج فارس قرار داد.

شکستن هیمنه قدرت استکباری آمریکا

رضایی ادامه داد: تیرماه ۶۶ در حالی که دولت استکباری آمریکا عملیات سنگینی در ابعاد روانی، تبلیغی، سیاسی، نظامی و اطلاعاتی برای انجام اسکورت نفتکش کویتی الرخاء و با نام مبدل بریجتون انجام داده بود جمهوری اسلامی در شرایطی ویژه و تاریخ ساز قرار گرفته بود.

وی افزود: اقدام شجاعانه و مدبرانه همراه با قلب‌های سرشار از عشق به اسلام، انقلاب و امام توسط شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش در زدن کشتی بریجتون با مین گذاری دریایی، هیمنه قدرت استکباری آمریکا را بهم ریخت.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در واقع تهدیدهای جمهوری اسلامی در خصوص بستن تنگه هرمز در صورت نیاز، در قالب این عملیات شجاعانه خودش را نشان داد و باید گفت آتش گرفتن بریجتون در واقع به معنای انفجار و آتش گرفتن آمریکا در منطقه و جهان بود.

شهید نادر مهدوی محصول یک گفتمان و تفکر است

وی تاکید کرد: امروز استکبار به خوبی معنای این جمله قرآنی شهید نادر مهدوی که همیشه بر زبانش جاری بود را می‌داند: «و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی».

رضایی افزود: این شیر بیشه مردانگی و ایثار وقتی شنید امام خمینی (ره) از موفقیت عملیات آنها علیه نفتکش بریجتون خوشحال شده و تبسمی بر لب نشانده است گفت: «اگر تا آخر عمر موفق به انجام خدمتی نشویم، باز شادیم که حتی برای یک‌بار هم که شده، موجب رضایت و شادی و تبسم امام عزیزمان شده‌ایم.»

وی ادامه داد: شهید نادر مهدوی تنها یک فرد نیست بلکه محصول یک گفتمان و تفکر است؛ گفتمان و تفکری که از غدیر شروع می‌شود در عاشورا جلوه‌های زیبا از دلدادگی و عشق‌بازی در راه حق را به نمایش می‌گذارد و در طول تاریخ شیعه جاری و ساری بوده است.

رضایی افزود: این گفتمان در جنوب ایران اسلامی نیز با پرچم داری روحانیت عالم، مبارز، انقلابی و ضداستکباری و دلاورانی همچون رئیس علی دلواری‌ها و نادر مهدوی‌ها تا به امروز ادامه داشته است.

حک مهر ضد استکباری بر پیشانی فرزندان انقلاب در بوشهر

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید گفت بر پیشانی فرزندان انقلاب اسلامی در بوشهر در واقع مهر ضد استکباری تا همیشه تاریخ هک شده است.

وی تاکید کرد: امروز نادر مهدوی های سبز پوش انقلاب اسلامی قدرتی به بزرگی جغرافیای جهان اسلام به نام جبهه بزرگ مقاومت اسلامی علیه استکبار جهانی سازماندهی کرده‌اند و لشکر بسیجی جهان اسلام هر روز در حال وارد کردن شکست‌هایی سنگین‌تر به قدرت‌های استکباری عالم است.

رضایی بیان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نابودی دولت غاصب صهیونیستی و فروپاشی کامل هیمنه پوشالی قدرت‌های استکباری غربی و آمریکایی توسط سبزپوشان جبهه مقاومت اسلامی خواهیم بود.

کد خبر 5042347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha